Dramos su influenceriais

2021-03-18

Pastaruoju metu įkaitusi NT rinka ir šios dienos įvykiai biure paskatino parašyti šį postą. Visas antras 2020 m. pusmetis NT rinkoje buvo aktyvus, žmonės smarkiai pirko, bet pastarieji keli mėnesiai apskritai tarsi burbuliuojantis virdulys: kainos kyla, žmonės pavargę nuo karantino, nuo rutinos, nuo būsto paieškų, nuo besikeičiančių kainų. Dar dažnesni pasidarė aukcionai, kai keli pirkėjai susipeša dėl to paties objekto.

Būtent taip ir atsitiko ir vienam mūsų (ne mano, bet kolegos) pirkėjui, kuris yra pavadinkim yra viešas žmogus ir socialinių tinklų žvaigždutė. Taip gavosi, jog jis nusivylęs situacija, jog negali įsigyti jam reikalingo būsto, pakėlė vėją, surašė emocinį postą Facebooke su daug šauktukų ir piktų/liūdnų veidukų: kaip jis yra smarkiai nuskriaustas, apgautas, suklaidintas, kokie blogi yra NT brokeriai ir visa kita mums žinoma klasika. Nors postas akivaizdžiai kvepia tiesiog "vienos pusės pozicija", kurioje trūksta labai daug detalių, pilna akivaizdžių loginių spragų, bet jis sulaukė like'ų, share'ų ir užuojautos komentarų autoriui bei piktų žodžių mums.

Konfliktas nusirutuliojo, jog ponas apsilankė pas mus biure, situacijos aiškinimasis užtruko kelias valandas per kurias paaiškėjo, jog situacija buvo visiškai kitokia, jog pirkėjas bandė gudrauti, neaiškiai nurodė savo finansinę situaciją, keitė paaiškinimus, bandė apeiti brokerį išeidamas tiesiai ant pardavėjo (pardavėjas buvo 100% informuotas apie eigą). Galiausiai finalas buvo, jog autorius supratęs situaciją nupirko būstą sumokėdamas aukščiausią kainą, surašė Facebook'e paneigimą (drungnoką kaip pravėsusi sriuba, mano nuomone) ir sugadinus sau bei kitiems begalę nervų gavosi tokią sakykim kompromisinė situacija.

Kame moralas? Liūdna, kai žinomi žmonės išnaudoja savo žinomumą siekdami asmeninių tikslų, menkindami kitų reputaciją, o finale paaiškėja, jog surašyta informacija buvo netiksli, ponas influenceris pasikarščiavo. Sakoma, kad apie gerą darbą sužino 100 žmonių, apie blogą - 1000. Viskas tvarkoje, jeigu buvo nesudirbta, bet žiauriai nefaina, kai 100% tvarkingai atstovauji SAVO klientą, kuris tave samdo, o kažkas, kas turi viešumo galimybę tave apšmeižia. Ir ką tada daryti? Lįsti į komentarus ir gintis, kad buvo ne taip, kad buvo kitaip? Stoiškai tylėti?

x
Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Sutinku